2 april 2011

hejsan :D
idag så vaknade jag skit tidigt av att weronica (som sovöver) började hålla på med min dator klockan halv tio!! jag trodde jag skulle dö... haha men sedan så blev det en snabb frukost och sen lite träning på life, så jag har varit riktigt duktig idag tycker jag allt! :D haha
jag ska bara börja packa min resväska för nästan hela nästa vecka, då kommer jag spendera min tid i skidbackarna i branäs! :D ska bli hur kul som helst med tanke på att jag bara åkt skidor 1 gång innan och det var bara över dagen!! så jag kan typ knappt stå på ett par skidor utan att ramla, så det ska bli mycket spännande och se hur det går ;)
men som sagt så ska jag åka imorgon kl halv tio från centralen. så det blir för mig att vakna tidigt även imorgon.. 

men nu får jag återgå till packandet...




Kom ihåg mig?