no connection to the real world

Hejsan! Jag har nu varit borta på både husvagnssemester och varit på landet i lite mer än en vecka nu. Det har varit riktigt mysigt men jag ljuger om jag säger att jag inte saknat att vara hemma. Jag var borta med min mamma, lillasyster, min moster och hennes fyra hundar. Så det var emellan åt lite trångt att campa med dom. Vi campade precis vid vättern så utsikten kunde man inte direkt klaga på :)
Innan vi åkte iväg och campade i fyra dagar så var vi på landet, hemma hos min moster. Så träffade jag min underbara kusin Linnéa, vi gick på äventyrsfärd och tog en massor av kort. Vi hade det verkligen riktigt kul med både tjöt och händelserika upplevelser! På våran lilla tur så dog min mobil helt! Så den är helt paj, så jag var utan mobil i en hel jävla vecka, credit to me or what? Kännde mig verkligen borta från verkligeheten haha. Det var ju verkligen inte kul att vara utan min älskade mobil så länge, har liksom inte kunnat bli nådd eller nå någon... Men annars så har jag haft det riktigt bra :)

här är lite bilder från veckan



grillhinken användes flitigt.

jag och syster min i våra älskade onepieces!

på landet





fan vad het du är!!




Kom ihåg mig?