annandag jul

Hejsan! Ligger i sängen efter en dag full med bl.a middagsmys och lite mellandagsshopping. Vaknade upp hos Natasha idag (tidigt eftersom att hon skulle iväg och shoppa loss). Var nämligen och sov över där efter att vi hade småkrökat en liten bit hemma hos henne. Skoj var de iaf. Sen imorse drog vi som sagt till Kungs och jag fick med mig hem en tröja och underkläder.
Min syster Vanessa kom på hem till oss på middag sedan tillsammans med hennes kille Hans. Mysigt värre, men kan nu säga de att jag rullar fram. Har käkat så mycket mat nu de sista så resterande dagarna av veckan kommer bli till att träna och dieta! Allt för att komma i nyårsklänningen (som jag ännu inte har införskaffat mig... shhh!). Känner också att paniken börjar växta allt mer och mer inför vad jag ska hitta på nyår,..



Kom ihåg mig?