hard work, work...

hejsan! jag vet jag har inte bloggat på ett tag! kanske ska berätta för er vad det var jag var så närvös inför? haha jo grejen var ju den att jag skulle på jobbintervju och sedan göra min allra första tattoo. båda grejerna gick jätte bra! jag kom hem med både jobb och min första gadd... så nu är jag sommaranställd på hedins biltvätt- tvättstället ;) så om din bil är smutsig vet du vart du hittar mig haha! sedan har jag tagit och gjort ett litet hjärta, i vitt, så det ser ut som ett ärr. inget jätte stort, men en liten gullig grej :) det gick snabbt men inte smärtfritt, gjorde ju lite ont, men inte så ont som jag trodde det skulle göra, trodde de skulle vara en aning värre. johanna var däär som mitt stöd, hade nog bangat ur i sista sek om inte hon vart med och hållt mig lugn haha, vågade inte kolla när han höll på och gaddade in tatueringen så satt typ och kollade in i väggen hela tiden. go tjej? men nu ska jag dra mig, ska upp tidigt imorgon, börjar jobbet kl 9.



Kom ihåg mig?