it has been a while!

hejsan! :D det var ett tag sedan jag skrev, men jag har ju som sagt varit i Italien! och direkt efter att jag kom hem från flygplatsen blev det att packa igen , för jag beslöt mig att följa med Amira till smögen, lite så där impulsivt! ;) Så jag ska sova i min alldeles egna säng för första gången på cirka 2 veckor, inte illa det!
Så jag firade min midsommar i smögen, det var jätte mysigt och man träffade på rätt mycket nytt folk. Jag såg den snyggaste , jag skojar inte , den snyggaste killen jag någonsin sett, men när jag vände mig om en kort sekund så var han sedan borta... så jag fick aldrig tillfälle till att gå fram till honom... tear! :( 
men det var riktigt kul ändå, fick även vara med i bakgrunden när S.O.S västkust filmade en "konversation" mellan två poliser och en man. 
Jag fick även med mig hem en pippitrjöja från smögen , som jag kan lova kommer komma mycket till användning!   
ni får ha det så bra, så ska jag gå och hjälpa mamma att måla om en köksmöbel.
ikväll blire antagligen fest igen, så vi hörs, ikväll eller imorgon! puss


Det kommer komma ett inlägg senare med bilder ifrån italien :)

ååh, vilken gosig tröja!

vart köpte du den sweetie? <3

Hej! vad trevlig dina inlägg verkar vara! kommer definitivt läsa dina poster igen! (: Hoppas du har en kul vardag (:




Kom ihåg mig?