what i have done lately

hejsan alla glada människor! :D
denna helgen har jag haft fullt upp. så jag ska berätta lite för er vad jag har haft för mig. I fredags var jag på Veronica Maggio tillsammans med Amira & Emma. Det var riktigt mysigt. Vi var inte direkt längst fram och såg henne på nära håll. Istället satt vi längstbak i någon rabatt. Men vi såg iaf hela scenen och hörde henne klart och tydligt!

Igår så var det Amras Konfirmation som gällde. Var uppe tidigt för att sedan vara i kyrkan vid 11. Det var fint och härligt väder riktigt nice! :) sedan blev det hem till oss och fira amra med massor av gottigottgott tillsammans med släkten. Hon fick lite smått och gott och fina presenter. Sedan körde jag Vanessa, storasyster min, till frölunda och tjänade en liten slant, aldrig fel ;) hehe. sedan träffade jag och umgicks med min älskade Johannish :) och på kvällen blev det pirates of the caribbean med amra :)

idag blev det heller ingen sovmorgon för min del, utan jag var istället tidigt på grevet och hjälpte till med evenemanget sk8 to the music. kom inte hem förrens 21... så en heldag på grevet helt enkelt...

ja jag sa att jag hade haft det fullt upp... haha ;)
PUSS!

Hoppas att du sjöng med lite extra från mig sötnos :D




Kom ihåg mig?