i'm really sorry; sorry for party rocking

Hejsan alla goa och glada! Igår var det verkligen fullrulle, fest at my place nämligen! Kan ju säga som så att det fanns inte ett enda utrymme i hela lägenheten som var folktomt! Vi måste ha varit en 70pers. Stört! Alla verkar ha haft det riktigt kul, alla förutom jag då, det blev lite för mycket drama för min smak, oinbjudna gäster, bråk, grannar, klagomål, aina..behöver jag förklara mer? Men som sagt folk verkar ha haft en trevlig kväll ändå, det är ju huvudsaken! :)
När festen var slut kan man säga att det var en liten efterfest, om man ens kan kalla det de. Men de var lite gott folk kvar, sen var det bara en going kvar, vi mös till det och somnade sedan jävligt gott. Man kan ju tro att jag skulle sova ut och bara chilla på det nästa morgon men nej, då var man tvungen att dra till jobbet tidigt som fan, inte allt  för kul!
dresscode: fancy



Kom ihåg mig?