bilder från helgen

Hej! I helgen så var det fest hos Wirrepirre! det var hur kul som helst, det var så himla spontant och därför blev det extra kul!!! Innan själva festen börjat hade jag och Gustav dratt iväg för att hämta hans xider någonstans i Jungfruplatsen. Tog ett jävla tag att hitta dit, men kul var det! vi kände oss som riktiga spioner (insiderskämt)!

Det var väldigt blandat folk och nästan fullt hus! var även kul att få träffa  det gamla kvarnbyfolket och dansa loss! jag dansade hela kvällen (vad annars liksom) två utav mina underbara klasskompisar kom senare dit också, så himla underbara är dom! sen var min älskade vän alexandra på besök från lund även där! :D

sedan blev det blev även lite efterfest på festen när alla typ drog tillsammans med disa, mimmi och niklas. hur hääärligt som helst!!!! hade hållit på hela natten lång om det inte hade varit så att weronicas syster kom hem vid tre tiden och körde ut alla...
fick dock stanna kvar och städa upp efter alla SJÄLV enda till kl fyra, halv fem. för goingen weronica däckade av på sin egen fest (så typiskt henne <3 ) sen var jag inte alldeles för glad när jag vaknar av ett samtal ifrån amira kl 9.00 och frågar om vi ska med till donken!!! haha men snacka om lyckad kväll!!



gustav, amira och weronica

alice och elin

wirrepirre och jag!

jag, haha ser ut som att jag inte har en hand...

my own superspy gustav

hjärtat alexandra och jag

gustav, weronica och jag



Kom ihåg mig?