first day, really nice!

Hej! Har nyss kollat klart på Grey's anatomy och kollar nu på en ny serie på kanal 5, Body of proof, verkar bli en riktigt bra serie tror jag. Förut ikväll så var jag på mcdonalds, på min första jobbdag! Det var dock bara en introduktionsdag men det var nice, liksom få lön bara av att sitta och prata igenom grejer i en timma är rikitgt härligt! Tror jag kommer trivas riktigt bra där! :)

Idag har det varit annars en riktigt seg dag, har suttit och pluggat sönder hela tiden, har liksom hur mycket läxor till på fredag och hade inte börjat med en enda, blir också lite svårt att få dom gjorda imorgon då jag slutar fyra och lär vara hemma vid fem halv sex! Så har känt mig lite stressad. Så har ändå inte fått så mycket gjort.

Men nu ska jag återgå till mitt tvtittande med lillasyster och kusinvitamin, och trycka i mig en bit choklad eller två! puss




Kom ihåg mig?