brownies for everyone

Hejsan! Idag var det orientering i skolan (andra dagen i rad) kan ju bara säga att det inte är min gren. Innan så har jag varit riktigt bra på att orientera och hitta kontroller, men inte nu inte... Jag och Rebecca var ute i vad som kändes i en evighet och vi hittade inte en enda kontroll! Vi hamnade mitt i ett träsk istället, fattar fan inte hur vi lyckades med det. Det hemska var ju också att man sjönk ju bara ner och ner så skorna blev ju helt fulla med vatten. SÅ HIMLA TYPISKT!  Så lita inte på mig som kartläsare!!! För då hamnar du mitt ute i ingenstans med blöta fötter. Men eftersom att vi var så dåliga kommer vi att få orientera nästa vecka igen... TAGGA, eller kanske inte?

Sen slutade jag skolan tidigt idag iaf, så det blev en liten tur till kungsmässan med brudarna Natasha, Sara och Jessica. Vi hade en mysig och riktigt mättande fikastund och jag blev också ett par "skinn"byxor rikare! :D

Tumblr_lqvb1iz7rx1qhuc36o1_500_large

Tumblr_lr1fygobht1qflagbo1_500_large



Kom ihåg mig?