det jag fruktar mest

Enda sedan jag var liten har jag hatat att gå till frisören! Blev typ tramatiserad när jag var liten, för eftersom att jag hade väldigt kraftigt med mjäll så var det någon praktikant till frisör som började typ rota i hårbotten på mig och frågade en av de andra frisörerna vad det var, för hon trodde det var något helt annat, vilket det inte var! Och jag var ju inte gammal så vågade inte säga något... så jag skämdes alltid när jag satt där och var alltid rädd för vad frisören skulle tycka och tro.
Så det blev att jag verkligen hatade att gå till frisören, även fast min mjäll försvann. Så jag blev väldigt nöjd över mig själv som vågade gå till frissan själv! haha De även gav mig komplimanger för mitt hår, det gillar vi! Fast de skrattade lite åt min utväxt för min sidecut, men det kunde jag ta ;)


gammal bild på mig när jag hade sidecut, dock hade det växt ut lite  ;)

snyggbrud!




Kom ihåg mig?