i did allright... i think?

Hejsan sitter nu vid köksbordet och skissar lite stolar (teknikläxa tills imorgon). Kan ju inte säga att det går så värst bra med mina ritarskills, men vafan stol som stol? Jag hade som sagt matteprov idag i skolan och det gick förvånansvärt bra, hade ju inte pluggat så värst noga så är riktigt stolt över mig själv haha :)

På stationen idag så träffade jag också min underbara Johanna, vi satt och tjöta lite medan vi väntade på att bussen skulle gå från bron. En annars lång halvtimme blev alldeles för kort när vi satt och tjöta så vi ska även träffas ikväll, myyys!

Hade på mig mina nya skinnbyxor idag, de sitter en aning för löst, men dum som jag är ryckte jag av lapparna innan jag prövat dom en gång till. Så nu står jag här med lite smått förstora skinnbyxor som jag ej kan lämna tillbaka... men vad ska man göra, shit happens you know!

finis!




Kom ihåg mig?