säger bara...fuck! med stora bokstäver

Hej allihopa! Hoppas alla har det bra, själv kan man inte klaga, eller kanske lite? Mina undebara skinnimitationbyxor från H&M har gått isönder... så jävla typiskt. Har heller inte använt dom så mycket, så det blir en klar retur på dom, fan vad jag hatar sådant! Sen så blev min tattootid uppskjuten (Jag ska fylla i min nuvarande tatuering så att den syns lite mer) för att "målaren" hade blivit sjuk. SEGT! Så får ta och vänta tills han har tillfrisknat. Sen så kom jag också på att på onsdag då jag ska till Mcdonalds för första jobbdagen är det också insparksfest för min skola. Så då lär jag få banga festen eller helt enkelt komma en aning senare, får hoppas på att man får komma in med tanke på de begränsade platserna... Aja det löser väl sig!

HAHAH kolla mitt hår!!! Visst är det fint *hosthost*. men detta var iaf det jag hade på mig idag, sista dagen då mina älsklingar var hela! RIP




Kom ihåg mig?