utan mitt läppstift...

Nu kan man verkligen säga att det har tatt och blivit höst... Det verkligen öser ner. Helt sjukt. Hörde också av mamma att det skulle bli värsta stormen inatt, så man kommer ju sova så där *host* härligt... Plus på allt detta så har jag fått en världens huvudvärk och känner mig allmänt seg i kroppen. Så jag valde att stanna hemma från skolan idag. Ganska skönt ändå, fick en liten kort pratstund med min kusin också innan hon stack till jobbet, mysigt!

583366-8-1276975390266_large



Hade också tänkt ta och åka in o kolla på Maria Montazami, eftersom att hon var i Götet idag, men det sket ju sig pågrund av hur kasst jag mådde. Så jag får helt enkelt ta och nöja mig med att se henne på tv i kväll på Svenska Hollywoodfruar. Ett program som gör så att man alltid mår så jävla mycket bättre haha ;)




Kom ihåg mig?