you make me feel na,na na na...

Hejsan! Denna vecka har fan gått riktigt snabbt, kan inte riktigt fatta att det redan är lördag och man kan ju säga att det hänt en hel del också ;) I onsdags så skulle jag egentligen dra på inssparksfesten för Hvitfieldska men det sket sig, så jag och Amira drog en kebab istället, riktigt mysigt det med haha ;)

Igår så var jag med Emma och Amira, vi drog på fest och det gick lite vilt till. Kan ju säga att jag mår inte toppen idag men vad ska man göra haha. Får skylla mig själv, men härligt att man har så underbara vänner :)

Idag så vaknade jag ju rätt sent, men sen så blev det en rundtur till stan med Johanna! Fick med mig lite grejer hem så det var härligt. Kanske lite fel dag att gå på stan för kände mig somsagt inte underbart, men det är alltid kul att träffa Johannie :)


jag och min bejb Emma, hon är helt underbar! <3



Kom ihåg mig?