Fashionshow

Tjenatjena!
Igår så var jag i onsala och fick vara modell och gå modevisning för mimisto, en liten butik med mycket fina grejer. Jag hade nämligen blivit tillfrågade av min klasskompis Josefine som är modell om jag hade lust att vara med. Hon var med och arrangerade detta Eventet och behövde några brudar. Så jag, becca och Johanna från klassen var bl.a med på detta.

Vi åkte dit efter skolan, fick våra outfits utvalda och provade, sedan var det dags för håret. Mitt blev lite väl spaceat haha, det skulle från början bli en vanlig hästsvans men utvecklades till något helt annat! Haha se för er själva liksom... jag skulle platsa med dom i filmen Grinchen!

Dagen var kaos och ingen visste riktigt vad dom skulle göra, hann inte ens bli sminkad! Men vi kom till modevisnigen i sista sekund och självklart sp skulle jag öppna upp showen, har ingen aning va jag ska göra eller hur jag ska gå, men körde bara på. Sedan blev det glögg och minglande! Det blev som det blev och kvällen var mycket speciell om man säger så!


sedan när jag och becca skulle dra oss hem, haha så först sprang vi ifrån visningen för att hämta våra saker, springer sedan till busshållplatsen, vi sprang och sprang så vi måste sett ut som två jävla höns. Sedan är vi självklart på fel hållplats, springer till nästa, även denna var fel och fick precis sprungit fram till den tredje då bussen sedan kom! Vi ville som sagt inte missa bussen så vi skulle vara fast där ute, mitt i ingenstans!! Hahah men pinsamt var det allt att åka hem med denna jävla frisyr! Kan inte varit en vacker syn då jag såg ut som en fucking alien!!




Kom ihåg mig?