Tredje Advent

Hej på er gosisar! Idag är det tredje advent, vilket betyder att det är en vecka kvar till julafton! Får lite smått panik för är helt pank och har knappt köpt en enda julklapp! Kommer få köra sista racet dagarna innan julafton då jag fått min lön. Lär vara kaos i affärerna! 
Förresten någon annan som har käkat en och annan lussebulle eller julgodis denna dag? Jag har som sagt varit sjuk sedan i onsdags så har suttit hemma och tryckt i mig en massor av gottigheter! Men man får ju unna sig lite då man är sjuker! Valde helt klart fel vecka att bli sjuk på... I onsdags hade jag feber och var allmänt äckligt snuvig samtidigt var jag tvungen att dra till skolan för att göra matte nationella. I fucking sucked och kan bara hoppas jag blir godkänd! Sedan var jag alldeles för sjuk för att gå i torsdags och i fredags då vi hade muntliga nationella.. så får se när jag ska göra detta då.. hatar veckorna innan skolan slutar för alla lärare trycker in allt och inget bara för att vi inte hunnit med det under terminen som gått. Så ultimat stress, helt klart! Men orkar inte göra något åt det ändå så denna helgen har jag bara slappat framför soffan och sett till att bli frisk. Johanna kom över igår och vi hade Harry Potter maraton. haha älskar våra HP moments! Nu ska jag kolla klart filmen som går på tv nu och sedan ta och skita i de tal i både engelska och svenska som jag måste skriva till nästa vecka, och bara lägga mig i min goa säng! Ciao 
 
 



Kom ihåg mig?