life should be little more like my mama's food; hot spicy and DAMN so good

Lovet har börjat riktigt slappt! Har inte hänt något extrodinary men har haft det riktigt mysigt. Nannade hos Natasha och mös hemma hos henne från fredag till lördag och sedan blev det jobb hela lördagen. Igår så var jag och tog massor av bilder med Amra, min lillasyster, och det blev även en tur ut till havet på en liten promenad. Senare på söndagskvällen var jag med min favoritchey Johanna och var på "upptäcksfärd" haha, fan vad vi sprang!! Efter vårat upptåg i mölndal gick vi hem till Niklas, som vi inte träffat på väldigt, väääldigt länge och fick oss en omgång av Fifa! Nybörjare som jag är gick det trots det jävligt bra, fick in en skottfint på något vänster (som tydligen är en mycket avanserad grej att göra) stolt brud!
Sen idag så fick jag mig ett behövligt träningspass med Johanna. Även en solning på det. Ska verkligen försöka komma igen nu på lovet så jag är fit for fight när skolan börjar igen med nya rutiner! Nu ska jag kolla på en film, Moneyball med Brad Pitt, har ni sett den ?



Kom ihåg mig?