the worst thing you can do is feeling sorry for your self

det värsta jag vet är folk som tycker synd om sig själv! det gäller tyvärr även mig själv ibland... för jag ska vara ärlig jag kan också tycka riktigt synd om mig själv och slutresultatet blir att jag bara mår ännu sämre än vad jag gjorde innan vilket gör att jag tycker ännu mer synd om mig, vilket bilder en ond cirkel! Så man måste 'snap out of it' för det är inte kul för sig själv eller någon annan runt omkring sig att vara deppig. För det smittar tyvärr av sig, iaf om man är som mig och tar till sig andras humör, för vem vill se någon person deppig och nere? man vill ju vara runt glada och positiva människor intesant ? :) så när du någon gång känner dig allmänt blue så kanske du ska tänka på att det finns folk som har mycket värre problem än vad du har och om du är olycklig så kanske det är dags att göra något åt det istället ? det räcker med små grejer, börja le lite mer, för ett leende förgyller både ditt och andras liv! <3

beautiful bitch!




Kom ihåg mig?