what will it be?

Det skulle bli en pluggtisdag idag men så blev inte fallet, var lite väl disträ idag, visst jag fick gjort lite spanska (som egentligen skulle vara inlämnat idag) och även lite utav matten som jag har prov på Torsdag men inte alls så mycket som jag hade tänkt mig.. Men innan pluggandet så var jag på en otroligt mysig promenad i det underbara vädret med Johanna och hunden sin. Kan faktiskt inte bli bättre, eller jo jag avslutade även kvällen med Top Model Sverige och Prodject Runway! Tisdagar kanske kommer bli en utav de bättre dagarna i veckan, härligt! :)

Imorgon så ska I-valen in och jag tror jag tänker välja psykologi och filosofi som första val. Det är dock många som tänker välja det så det kanske blir mitt andra val som gäller då, Italienska, vi får se helt enkelt! vilket som blir nog hur bra som helst, det är ju ändå i tvåan jag ska läsa kursen/kurserna :)



Kom ihåg mig?