with you, everything is funny!

Hejsan! det är lördag idag och jag började dagen med lite såpadrama, alltså med ett avsnitt av glamour medan jag gjorde mig i ordning för att träffa Alexandra i stan. Var riktigt kul att träffa henne igen och catcha upp, fick även med mig hem en eyeliner som jag tyckte jag behövde. Catcha upp gjorde jag även med Johanna senare på kvällen. Vi skulle in och fika, men hittade inget fik som vi tyckte kändes rätt just då, så vi tänkte dra en spontan bio ist men blev hindrade på grund av att det inte fanns några bra filmer som gick den tiden.. så vi drog till bergakungen, men blev även där tvugna att dra vidare för det fanns inga platser kvar. Hungriga som vi var dissade vi fikaidén och drog en  donken i scandinavium istället. Satt där och tjöta sen drog vi hemåt, dock så hade jag tappat min mobil så vi var tvungna att dra oss tillbaka till donken.. Fick min mobil efter att jag svarat på vilket märke mobilen hade och Bankrundsbild haha. Har ewa mendez i bikini som bakrundsbild så det blev lite kul hehe.



Kom ihåg mig?