för första gången... kan nästan inte tro det!

Hejsan ! Allt bra med er? själv så mår jag strålande :) igår så var jag tillsammans med systrarna mina på zumba, riktigt kul var det och svettigt blev det! Sedan så stack vi hem till vanessa och så nanna vi där. Riktigt mysigt måste jag säga, och det är alltid lika roligt att komma hem till henne! Jag hade också lyxen att jag började senare än vanligt för lektionen min var inställd så jag fick börja kl 12.00 istället. Så jag låg kvar i sängen ett tag och vaknade sedan upp och gjorde mig iordning och käka frulle i godtid. Sedan begedde jag mig från Ullevi (där vanni bor) till stationen för att ta pendeln till kungsbacka. Men innan jag gjorde det fick jag även med mig en chailatte från STarbucks! MUMMA!!
OCh idag så för allra första gången hade jag en rolig tekniklektion. Kan nästan inte tro det själv! För tekniklektionerna brukar annars vara de tråkigaste på hela veckan, så jag blev verkligen glatt överraskad! :) Vi håller på med att rita vår egen friggebod, friggeboden ska få plats med både kök och toalett och självklart ska den ha plats för sängen. Allt detta ska få plats inom 15kvadratmeter! vilket inte alls är stort! JAg kanske kan visa er när jag är klar med ritningen på datorn, vi får se :)




Kom ihåg mig?