min nyår 2011/2012

Hejsan alla underbara! Idag så vaknade jag kl 16.00 kanske beror det på att igår var det som sagt nyårsfirande som gällde? haha ;) Min nyår gick dock inte direkt som planerat... Först käkade jag middag tillsammans med familjen. Sen kom Alexandra och Kajsa hem till mig och vi drog oss sedan vidare runt tio tiden för att träffa upp ett härligt gäng för att sedan ta bussen till Lindome, där vi egentligen skulle ha firat in det nya året. Men så blev det inte utan när vi väl kommit fram dit (tog cirka en timme dit med buss) så fick vi inte komma in p.g.a att polisen hade tydligen varit där och vi var därmed inte välkommna in. Så vi stod där med paniken växandes helt strandsatta i Lindome och hade ingen aning om vart vi skulle ta vägen. Då fick jag ett samtal och personen på andra luren sa att jag och brudarna jag var med var välkommna på fest i Eklanda, bara brudarna så blev tyvärr tvungen att lämna alla undebara grabbs och det blev för mig och brudarna att ta oss till Eklanda. Vi hann fram precis innan klockan slog tolv. Så det kändes jävligt skönt att slippa fira in det nya året på en buss! Så vi hann komma till festen och vara där i några minuter sedan gå ut och kolla på fyrverkerierna på tolvslaget och sedan gå in och festa sönder det nya året! Så min nyår var väl okej , verkligen inte perfekt. Men jag kan bara förvänta mig bättre nyår nästa år helt enkelt!

min nyårs outfit



Kom ihåg mig?