4e mars 2012

Det har varit mycket som hänt denna vecka. Alldeles för mycket.. Så då passade det inte bättre än att avsluta veckan med att vara med nära och kära. I fredags fika jag med tjejerna i klassen på Fröken Olssons Kafé, sedan blev det fredagsmys med min bästa Johanna. Satt och prata om allt mellan himmel och jord, käka gott, drack och sjöng för fulla muggar så att rösterna blev alldeles hesa. Så det ska vara, helt Underbart med andra ord!
och Igår så hade vi födelsedagsfirande med pappa för mig, Amra och Vanessa. Var på resturang och åt go mat och det blev utdelning av presenter. Aldrig fel! Avslutade dagen med ett nattbesök hos Alexandra, satt och tjöta och hjälpte henne med en grej ;) hehe.
BTW: JAG HAR ÄNTLIGEN BETALAT HELA RESAN TILL ALANYA!!! Nu är det bara fickpengarna som återstår





Kom ihåg mig?