the end of something is the begining of something new

Hej! Helgen är redan slut, bara några timmar kvar utav den innan det redan är Måndag igen.. Denna helgen har jag haft för mig ett och annat, har jobbat en del också för den delen. Efter jobbet i Fredags så gick jag på midnattsbio på den nya filmen Hungergames med mamsen och Amra. Den var hur bra som helst och verkligen sevärd! Var riktigt trött nästa dag då jag skulle upp tidigt för att jobba, men det gick fint ändå. Efter jobbet blev jag upphämtad av Vanessa för jag och Amra skulle stanna natten över hos henne och Hans. Hade det riktigt mysigt med en och annan film och massor utav gottigheter till det! Sedan idag hade vi lite pyssel för oss innan det var dags för mig och Amra att bege oss hem. Gjorde ett riktigt fint armband faktiskt, blev hur nöjd som helst!

När jag kom hem blev det för mig att börja övningsköra lite och ut i trafiken hamnade jag. Det gick riktigt bra!
Avslutade kvällen med en promenad med min underbara Johanna! Så med andra ord har jag haft en riktigt fin helg! <3
vad tycker ni om det ?



Kom ihåg mig?