Sports Break

Börjar första dagen på lovet med en riktigt go lunch med min finaste Johanna på Jensens Böfhaus. Hade det riktigt mysigt och maten satt underbart gott i magen! Billig och bra mat, kan det bli bättre? Nä skulle inte tror det! Fan billigare än donken haha! Vi tog oss sedan en liten rundtur i stan och Johanna fick hittat en tröja som hon ska ha på min fest. Gaah! Det är fan inte långt kvar nu tills den stora dagen! Längtar som fan! Är både nervös och excited at the same time! Det lär ju bli ett antal folk som om man säger så, och jag hoppas bara att lokalen kommer rymma alla! Men i värsta fall får väl folk stå utomhus haha! 
 
Efter stan åkte jag och Johanna hem till mig och vi hade lite filmmys till "Life as we know it" och "Eva och Adam - fyra födelsedagar och ett fiasko", snacka om att det var längesedan man såg på Eva och Adam. Så det blev en liten trip back to memory lane!
 
Sedan när Johanna skulle dra hem följde jag med till Mölndal för att jobba lite på brännan nu inför la fiesta! Hade tänkt ha på mig en vit tröja, så en solbränna lär ju passa jävligt bra till det, eller hur! Träffade även Jonas och Kevin där på gymmet och de taggade mig ännu mer inför festen min, lär bli hur kul som helst! 
 
 



Kom ihåg mig?