drama is, what drama does!

Det är nytt år, och med det en ny start! Hade en riktigt mysig nyår med de jag verkligen tycker om! Började firandet tidigt med "alot of förande" med Johanna, och vi hade det verkligen partiiparti! Sedan började folket droppa in, även min lillasyster som fick det nya året infirat med mig. Hahah snacka om att hon har gått från "the good girl" till "the bad".. Hahah undra om jag har något med det och göra ;) men det var som sagt en syn att få se sin lillasyster bli uppkäkad av den enda jäveln på festen som inte kan tala svenska och knappt engelska heller för den delen hahah, dog lite smått! Haha amra fick löst mer än mig hahaha! Sedan som ni kanske vet så är jag rätt klumpig av mig, och det hjälper nog inte då att jag tagit mig ett glas eller två hhaha, men det var ju bara så jävla halt i köket såå jag ramlade ju självklart ner på knä hahha , sedan så skar jag min tå också. Hur lyckas man kan man allt undra! 

 
 Men självklart är det ingen nyår utan ett och annat drama, mycket blev sagt och man fick höra att man var det ena och det andra.. Haha så roligt att sedan se hur fejk man egentligen kan vara som person. Men det är sådant här man nu ska lägga bakom sig och börja på ny kula, intesant? :) 
Men nu ser vi till och taggar det nya året 2013, woop woop! Det blev ändå ett och annat nyårslöfte som jag allt tänker och hålla! Och det är att satsa på träningen, fullt ut! Så här lär det bli förändringar, med start imorgon! Nu ska jag fortsätta kolla på the Hangover nerbäddad i soffan min.
 
 



Kom ihåg mig?