what would I do without my big sister

Stannade hemma från skolan idag med, har varit så himla utmattad det senaste och trött på allt. Samt att man fått höra massor av nytt som jag inte riktigt vet vad jag ska tycka och tänka om bl.a. om familjen min. Då kunde det inte passa bättre med att ta en paus ifrån vardagen och träffa min älskade storasyster Vanessa och lille Leo. Riktigt skönt att få prata av sig lite och ta till sig de kloka råd som ges samtidigt som man leker lite med älsklingen Leo. Känns alltid så mycket bättre efter att jag pratat med Vanessa om saker och ting! Vad skulle jag göra utan dig!   
 
Så åkte in till min syster vid 10/11- tiden, hemma hos henne blev jag sedan bjuden på mat och även Alexandra, Vanessas kompis kom över på lunch. Vanessa, Hans och Leo ska ju åka bort nu om några dagar till Spanien i en månad så kommer inte att träffa dem på väldigt länge! Längtar redan tills de kommer hem hehe. Då ska vi ut på krogen, så är det bara för då är jag äntligen 18! haha vi har redan suttit och planerat lite vad som komma skall! Kommer bli hur kul som helst!
 
Ett utav de gulligate jag någonsin sett var att se Leo käka apelsin, Han verkligen atackerade apelsinbiten haha, verkligen bedårande! 
 
Under mitt besök blev det också en liten promenix till BVC, där lilla älsklingen skulle mäta och väga sig. Barnmorskan tyckte att jag och Vanessa var lika, vilket alltid är hur kul som helst att höra då min syster är sjukt jäkla snygg! Leo måste ha gillat barnmorskan också för han blev så uppspelt så han kissade på henne, haha lite kul!  
 
Efter BVC besöket tog jag och sa hejdå till både Vanessa och Leo för att ta vagnen hem till Mölndal igen för att sedan träna! Tränade med Johanna och det blev ett bra pass! Nu ska jag gå och lägga mig , drar till skolan imorgon! 



Kom ihåg mig?