"Alot of firsts"

Det är slutet på helgen och snart Måndag.. och för att summera det hela så kan man säga som så att helgen har innehållit "alot of firsts". Ett exempel på detta är att jag festa till det lite med min storasyster Vanessa och hennes två vänner Alexandra och Natali plus Amra, vilket jag inte gjort förut så det var otroligt skoj.
Jag vanni och amra var först hos pappa på födelsedagsmiddag för att fira oss alla som nyss fyllt! sedan drog vi vidare hem till vanessa och gjorde oss i ordning för kvällen och förförfesta till melodofestivalen innan den riktiga förfesten, som började då Alexandra och natali kom. Riktigt kul, vi dansade loss samtidigt som vi drack massor av goda drinkar tills klockan började närma sig midnatt, då drog Amra hem och vi andra började göra oss klara för att dra ut!
Vi drog oss bort till avenyn och jag kan säga som så att det var fanemig inte lätt att gå enda från brunnsparken upp till avenyn i högklackat ska jag säga er! Haha snubblade till ett antal gånger och om inte jag hade haft någon utav brudarna bredvid mig hade jag faceplantat ett antal gånger igår tror jag! Men tror fan jag har stukat båda mina fötter för ont gör det i dom hahah! Men trots mina svårigheter för att gå kom vi fram dit vi skulle iaf, och påvägen dit träffade jag på den mest otippade stalkern av all times. Men det är en annan historia! Hade iaf det sjukt jävla roligt! Och det Kommer bli ännu bättre nästa gång vill jag lova :)




Kom ihåg mig?