"Work hard, play hard"

Fan sicket underbart väder det var idag! verkligen riktigt vårväder och man kände på en gång att man började bli gladare och att allt blev så mycket lättare! Så ett stort välkommen säger vi till den underbara vårsolen!

Eftersom att det var så bra väder tog jag en promenad till gymmet idag! Jag och Johanna körde lite kondition idag! kändes riktigt gött faktiskt, eftersom att det var ett tag sedan vi gjorde det hehe. Har ju det sista bara kört styrka! Just nu känns det som man står still i träningen, eftersom att det har inte hänt så mycket förändringar kilovis. Men jag känner ändå att man blivit lite starkare vilket är kul! Men det är bara att fortsätta så lär resultaten komma!

hej tjejen!
bor i norge nu så har inga nr kvar, så jag kunde inte gratta dig på stora dagen! jag hoppas att du hade en kanondag och att livet leker.
puss linnea

Svar: hej min fina! nej fan vad kul! vad har du för dig för skojsigt där? ja den var verkligen kanon!
puss <3
amanda




Kom ihåg mig?