Friday

Hey! Fredag idag som sagt och början på helgen. underbart! dock så har jag inte gjort så mycket idag. Kom hem från skolan kände mig inte alls bra så tänkte ta mig en powernap. Det blev att jag somna i två timmar och vakna av att någon ringde mig. När jag väl vaknar, känner jag verkligen att jo visst har jag feber. Så det blev en myskväll för min del, hade planerat att dra på fest men det sket ju sig då. Kollade istället lets Dance med mamma och mumsade på lite choklad, jordgubbar och en kopp te! Kände mig lite bättre efteråt, så åkte ut tillsammans med mamma och övningskörde för att hämta Amra som varit hos en vän. Förta gången jag körde i mörker faktiskt, gick över förväntan! :)

eftersom att det blev inget party idag bjuder jag på en before krök bild från någon vecka sedan med Amra och mig.




Kom ihåg mig?