venetiansk maskerad

Var och firade Johanna i min klass födelsedag i Fredags. Temat var venetiansk maskerad, så alla skulle ha på sig en mask. Jag hade en svart mask, som jag innan haft på halloween, passade utmärkt till min svartglittriga klänning tllsammans med ett par leopardskor. Tjusigt värre!
 
Kvällen började med middag vid sjutiden, egentligen skulle det börjat vid sex men jag och Becca kom försent för lokalen var så himla svår att hitta, men fram kom vi! Johanna hade dukat upp jätte fint med levande ljus och fina balonger. Man fick sig en riktigt smarrig välkommstdrink också. Maten var också helt underbar, till förrätt var det räkor, bröd och lite sallad, huvudrätten bestod av oxfilé med potatisgratäng. Riktigt gott verkligen! Till efterrätt blev det glasstårta med smak av choklad, jordgubb och vanilj. Mums!
 
Sedan började folket droppa in vid halv tio. Var jätte kul att nästan alla från klassen kom dit och parta till det. roligt att få se dom i en annan miljö osv ;) Så tack Johanna för en kul kväll och hoppas att din artonårsdag blev toppen!
 
 
 
 



Kom ihåg mig?