Oväntat roligt!

I Fredags så kom Alexandra över till mig, hon var hemma denna helgen från Lund, alltid sjukt kul att träffa min fina barndomsvän! Hade från början tänkt dra och grilla med några, eftersom att vädret var så gott. Men lite random fick vi höra om en fest i Hulelyckan. Vi drog dit och tänkte för första gången partycrasha festen. Med partycrasha menar jag att man går dit utan att man är bjuden, för er som inte förstod mig hehe. För grejen var den att jag hade frågat han som hade festen men han hade inte svarat, så jag och Alex tänkte fuck it yolo, vi drar dit ändå. Men började bli ändå lite tveksamma ju närmre vi kom festen, men tur som vi har hörde killen av sig innan vi hann dra dit och sa att det var okej att komma, snacka om flyt! 
 
Det var riktigt blandat med folk, men det var faktiskt riktigt skoj. Lite kul var det att jag kände plastsystern till han som bodde där, så kändes lite udda att vara där utan henne liskom. Men jag hade skit skoj, satt och pratade med goa vänner och söp mig riktigt gott full. Söp även Adam under bordet, vilket var sjukt skoj! Tydligen var jag den enda som hade lyckats med detta, så kände mig lite extra stolt. Guldstjärna för Amanda! Tror han hade lika kul som jag för vem säger nej till gratis dricka, hallå eller ;) Blev även att jag gjorde en liten pakt med honom, som vi ska göra innan vi slutat trean, så får vi se om det blir av eller inte hehe, spännande! 
 



Kom ihåg mig?