Alot of things

Hej på er! 
Var ett tag sedan jag kikade in här. Det har hänt en del, bland annat så har mitt hjärta Johanna flygit sin kos till Kos, Grekland. Saknar henne en himla mycket, och det känns riktigt konstigt att inte träffa henne varje dag! Jag har krökat en del, varit i Danmark, tagit körkort, sett Dani M, träffat syster Nakita och hennes barn och pluggat en massor... Har bland annat haft nationella i Engelska, har väl gått helt okej, men inget man hänger i granen direkt! Sedan har jag skrivit ett antal uppsattser, har "bara" fem stycken uppsattser kvar, haha skjut mig! 
 
Vädret har varit riktigt gott nu de senaste dagarna, igår dog man nästan så varmt det var! Stod under hela eftermiddagen och flippade burgare.. haha ni kan tänka er om att jag svettades under den tiden! Men ni vet vad man säger, Cash is king! 
 
Min klippa och ljus i mörkret. Saknar dig sjukt mycket min bästa vän, mitt allt! 



Kom ihåg mig?